zaterdag 16 augustus 2014

24 uur - Greg Iles

24 Hours (Mississippi #2)24 Hours by Greg Iles
My rating: 4 of 5 stars

Het nadeel van uitstelgedrag bij reviews schrijven is dat je na een paar weken niet meer zo goed weet waarom je bepaalde boeken nu ook weer zo goed vond.

|SPOILER ALERT|

Ik kan me niet herinneren dat ik de schrijfstijl uitzonderlijk goed vond, maar ik weet dat ik volledig in de ban was van het verhaal. Ik heb dit boek in een recordtempo uitgelezen omdat ik absóluut moest weten hoe het afliep. Spannend tot het eind, hoewel ik van aan het begin wel overtuigd was van een happy ending. Toegegeven, het einde was wel een beetje over the top action movie overload, maar toch.. Dikke like.

Misschien dat ik wel op zoek ga naar meer van deze schrijver.

View all my reviews

Geen opmerkingen:

Een reactie posten